Zadbaj o swoje Dno miednicy

Zadbaj o swoje Dno miednicy

Dno miednicy - jakie pełni funkcje? Należałoby zdawać sobie sprawę z tego, że jeżeli chodzi o mięśnie dna miednicy, lub też nazywane mięśniami Kegla, to niezwykle istotna partia mięśni, która odpowiada między innymi za utrzymywanie moczu (szczególnie gdy mówimy o kobietach). Wspomniane mięśnie utrzymują też w odpowiedniej pozycji narządy mieszczące się w miednicy. Zatem każdy bez wyjątku powinien w pełnowartościowy sposób zadbać o to, aby były one zarówno sprawne jak i mocne, ale także nie były nadmiernie napięte. Mięśnie dna miednicy są odpowiedzialne za utrzymywanie moczu w ludzkim pęcherzu oraz wybranych narządów w jamie brzusznej, co trudno również ukryć. W naszym centrum terapii Dna miednicy w profesjonalny sposób staramy się uzyskiwać możliwie najbardziej przyjemne fizjoterapeutyczne efekty, oferować potrzebną pomoc na poziomie najwyższym, pacjentom z problemami ginekologicznymi, urologicznymi oraz proktologicznymi. W tego rodzaju niedogodnościach ogromnie istotny jest aspekt związany z indywidualnym podejściem do każdego pacjenta czy też pacjentki. Jeśli posiadasz przykrości związane z nietrzymaniem moczu, nadreaktywnym pęcherzem, bolesnym współżyciem, zespołem bólowym miednicy, obniżeniem narządów miednicy mniejszej, bliznami krocza, zaparciami, endometriozą czy też chociażby zabiegami operacyjnymi, wówczas bez żadnych wątpliwości warto skorzystać z naszych profesjonalnych usług. fizjoterapia dna miednicy poznań centrumdnamiednicy . Na dodatek, na ćwiczenia na wzmocnienie mięśni dna miednicy także warto zwrócić szczególną uwagę. Istnieje możliwość wykonywania ich zarówno stojąc, leżąc jak i siedząc. Fakt dotyczący tego, iż przerwa pomiędzy skurczami powinna być w przybliżeniu tak samo długa jak sam skurcz, podczas wykonywania kilku skurczów mięśni dna miednicy jest również ważny. Gdy uzyskamy pewnego rodzaju kunszt, wykonywać ćwiczenia mięśni dna miednicy możemy właściwie w każdej sytuacji, na przykład w trakcie wracania autobusem do domu lub też siedząc przed komputerem. Systematyczne ćwiczenia zapewniają lepsze wsparcie dla narządów miednicy mniejszej a także wzmacniają mięśnie. Jest to ogromnie ważne w okresie ciąży.

Zostaw komentarz

Brak kometarzy